پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ

? ترس از کرونا چه بلایی می تواند بر سر شما می آورد؟ / ویدیو حامد رئیسی

  • ۶۴۸

 

 

 

به نام خدا تنها آرام بخش دل ها

یا من اسمه دواء و ذکره شِفاء...🌺🌹💐

 

 

 

? علت مرگ بیماران کرونایی چیست ؟

? ترس از کرونا چه بلایی می تواند بر سر شما می آورد؟

 

ویدیویی از حامد رئیسی

ایمنی شناس

 

 

 

در صورت مشکل در مشاهده این ویدیو اینجا را کلیک کنید....

 

سلول های بدن ما در مقابل ویروس یک پروتئین بسیار ارزشمند و خیلی حیاتی به نام اینترفرون را می سازند. اینترفرون ها آفت جان ویروس ها هستند. پس اگر کسی بخواهد شما را بیمار کند باید بتواند مانع ساخت اینترفرون ها در بدن شود.

حالا چطور کسی می تواند مانع ساخت اینترفرون ها شود: با اضطراب، تنش عصبی، وسواس، افسردگی، اختلالات روانی و... تمام این ها باعث می‌شود که در بدن شما اینترفرون ساخته نشود. اگر موفق شوند فردی را بترسانند، وسواسی کنند، وحشت زده کنند و... او را در مقابل ویروس بی دفاع کرده‌اند، این فرد قطعاً به دردسر خواهد افتاد و اگر بیماری زمینه ای نیز داشته باشد عفونت ویروسی روی آن سوار می‌شود و حتی ممکن است جانش را از دست بدهد. ۹۴ درصد کسانی که در اثر کرونا فوت کرده اند یک یا دو یا سه بیماری زمینه ای داشته اند یعنی عفونت روی بیماری زمینه ای شان سوار شده است.

بعضی از مسئولین با این توجیه که باید مردم را بترسانیم تا رعایت کنند، صحنه های وحشتناک و تصاویر تکان دهنده و اغلب کذب نشان می دهند؛ از گورهای دسته جمعی، سردخانه ها، جنازه ها و... می‌گویند افراد به این وسیله رعایت می کنند. اما این یک اشتباه راهبردی است، اولا فردی که الان در جاده شمال است اصلا پای تلویزیون نشسته است که این اخبار را ببیند. پس چه کسانی این اخبار را می بینند؟ یک سری از بزرگ‌ترها، افراد مسن، افراد بیماری که گوشه خانه هستند، افراد افسرده و مضطرب، افرادی که خودشان را قرنطینه کردند، افراد وسواسی و... این اخبار را می بینند. حالا چه اتفاقی می‌افتد؟

 

این وارد ضمیر ناخودآگاه آنها و جزئی از وجودشان می شود و بدون آنکه خودشان متوجه شوند زمانی که مبتلا به ویروس می شوند تمام اینها مانند یک فیلم جلوی چشمشان رژه می رود در نتیجه بدنشان اینترفرون نمی سازد و در مقابل ویروس بی دفاع می شوند. ویروس کرونا ماهیتی عصبی عفونی دارد و صرفاً عفونی نیست، یعنی اگر بتوانید فرد را بترسانید ویروس را به پیروزی نزدیک کرده اید. ترس رمز پیروزی ویروس است.

ترس باعث اختلال در محورهای سیتوکینی و اینترفرونی افراد می شود. حالا یک نگاهی کنید به فضای بیمارستان ها و فضای رسانه ها، آیا فرح بخش و نشاط آور است؟ مملو از وحشت است. کسی که در تخت بیمارستان بستری است دائماً دارد کابوس آن تصاویری را می بیند که ما نشانش دادیم.

 

بنابراین مردم را نترسانید بهتون قول میدم اگر این ترس و وحشت رسانه‌ای کم بشود بسیاری از قربانی ها کمتر خواهد شد.

اما دلیل دوم این که در کل جهان شیوه نامه های درمانی غلطی وجود دارد. اول این تجویزهای غلط است که در کشور خودمان بسیاری از داروهایی که منسوخ شده اند و عوارض جانبی بالایی داشتند متاسفانه هنوز دارند تجویز میشود. پزشکان ما هیدروکسی کلروکین دارند تجویز می کنند یا در بعضی بیمارستان ها هنوز دارند IVIG می زنند و...

حالا یک پله پا را فراتر بگذاریم داروهایی که در دستورالعمل های جهانی وجود دارد را ببینیم، یک سری از داروها متاسفانه به شیوه نامه ها تحمیل شده اند. یعنی یک جاهایی تجارت غول‌های دارویی غربی بر علم غلبه و چیرگی پیدا کرده است.

 

دلیل سوم این بلایی است که ما با شیوه نامه های افراطی بر سر دستگاه ایمنی افراد آورده‌ایم. با ماسک زدن افراطی، شستشوی افراطی، الکل، وایتکس، جداسازی و قرنطینه ها، دور کردن انسان ها از طبیعت و از همدیگر و... دستگاه ایمنی افراد را ضعیف کرده ایم. یعنی بشر در این 2 سال ضعیف تر و نحیف تر شده است. دستگاه ایمنی قدرت خودش را از برخورد با آنتی ژن های محیطی و پاتوژن های کم خطر می گیرد، ما همه این ها را از افراد سلب کرده ایم....

 

 

شاد باشید و سلامت 🌹 heart 🌹....

 

 مطالب مرتبط:

 

            

راهکار پیشگیری و درمان کرونا از دیدگاه طب سنتی/ دکتر حسن اکبری

بسیار بسیار مهم/ همه چیز در رابطه با واکسن ها چه واکسن هایی فوق العاده خطرناکه؟

معجزه بخور جوش شیرین برای پیشگیری و درمان کرونا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی