چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۱ ق.ظ

بسیار بسیار مهم/ همه چیز در رابطه با واکسن ها چه واکسن هایی فوق العاده خطرناکه؟

  • ۷۴۳

 

 

 

به نام خدا تنها آرام بخش دل ها

یا من اسمه دواء و ذکره شِفاء...🌺🌹💐

 

 

 

مصاحبه پروین زمانی

با دکتر حمید سجادی،

🔸چشم پزشک

🔸و دارای 3 فوق تخصص شبکیه ، قرنیه و اعصاب چشم،

🔸استاد وزیر بهداشت کنونی (دکتر بهرام عین الهی)

1  همه چیز درباره واکسن ها

2  واکسن های کم خطر و پر خطر کدام اند؟

3  در واکسن های ژنی چه خطراتی نهفته است؟

4   واکسن های ژنی کدام اند؟

5   آیا این واکسن ها تا به حال بر روی انسان آزمایش شده اند؟

6   چرا واکسن استرازنکا خون لختگی دارد؟

7   به طور کلی چه واکسنی خوب است؟

8   قضیه دوز اول و دوم و سوم و... چیست؟

9   آیا کسانی که واکسن نزده اند برای خودشان و دیگران خطرآفرین هستند؟

10   آیا واکسن سرایت بیماری را کاهش می دهد؟

 

 

 

 

 

در صورت مشکل در مشاهده این مصاحبه اینجا را کلیک کنید.....

 

آنچه در این مصاحبه آمده است:

واکسن هایی مانند آسترازنکا، فایزر، جانسون اند جانسون، مدرنا و اسپوتنیک از نوع واکسن های ژنی هستند. ببینید این شبه واکسن ها، اصلا جزو تعریف اصلی و اساسی واکسن ها گنجانده نمی شوند. به این صورت که در واکسن های مدرنا و فایزر تزریق mRNA انجام می شود. در آسترازنکا، ، جانسون اند جانسون، و اسپوتنیک، یک وکتور به نام آدنوویروس تزریق می شود که mRNA در هسته‌ی آن کارگزاری شده است و این ژن به هسته سلول بدن ما وارد می شود و خودش را با دی ان ای سلول ما ادغام میکند و در نهایت یک mRNA  تولید می‌کند که از روی آن اسپایک پروتئین ها ساخته می شوند.

اما وقتی از خیلی ها می پرسیم که این mRNA چطور باعث تولید پادتن ها (آنتی بادی) می شود و در واقع این اسپایک پروتئین ها چطور از درون سلول های بدن ما بیرون می آیند، اکثر پزشکان حقیقتش را نمی دانند. اما چیزی که حقیقت دارد آن قدر مهم است که باعث شده دکترهای روماتیسم و ایمنی شناسی در این باره بسیار بسیار اظهار نگرانی کنند.

به طور کلی وقتی که سلول انسان، یک پروتئین مورد نیازش را تولید می کند، این پروتئین سرخود و آزادانه به داخل فضای بیرون از سلول رها نمی شود بلکه طبق طراحی خداوند، این پروتئین به صورت یک بیرون‌زدگی دور تا دور غشای سلول قرار می گیرد و همچنان به غشا متصل است. حالا این پروتئین چون خودی محسوب می شود، سلول هایی که باید آنها را به جای مخصوص ببرند، آن را از روی غشا برمیدارند و با خود می برند، و چون این پروتئین ها خودی محسوب می شوند هیچ واکنش دفاعی ای از جانب دستگاه ایمنی بدن علیه آن ها برانگیخته نمی شود.

 

 

اما در مورد واکسن های ژنی باید گفت که در ابتدا آن ها توسط یک آنزیم خاصی که درون واکسن قرار گرفته به غشای سلولی متصل شده و سپس mRNA خود را به داخل سلول بدن ما شلیک می کنند. این سلول‌ می توانند سلول اسپرم، تخمدان و به طور کلی هر سلولی از بدن ما باشد.

سپس بعد از فرآیندهایی آن ها داخل سلولی را که در آن جذب شده اند پر از اسپایک پروتئین می کنند و سپس این پروتئین ها نیز دورتادور غشای سلول به صورت یک برجستگی هایی در سطح غشا و متصل به آن قرار می گیرند .

حالا چه میشود؟ گلبولهای سفید که در حال حرکت هستند این اسپایک پروتئین ها را روی سلول ها می بیند. آن ها چه کار می کنند؟ آنها دیگر اصلا این سلول را خودی حساب نمی کنند!! و به آن سلول حمله کرده و آن را از بین برده  و در عین حال پادتن علیه اسپاک پروتئین نیز تولید می‌کنند.

حالا دقت کنید که اولین سلول هایی که داخل رگ ها هستند پری سیت ها هستند. پریسیت ها، رگ ها را تشکیل می‌دهند. حالا وقتی که گلبول های سفید مجبور می‌شوند که به پری سیت ها حمله کنند و آنها را از بین ببرند، همه پزشکان می دانند که در این حالت وقتی پری سیت ها زخمی می شوند فرایند انعقاد خون شروع می شود. حالا دقت کنید که در وریدهای مغزی این پری سیت ها بسیار زیاد هستند. بنابراین آن جا صدمه بیشتری می خورد! و این انعقاد خون در آنجا بیشتر اتفاق می‌افتد. برای همین در آسترازنکا، جانسون اند جانسون و... مشکل انعقاد خون داریم.

حالا سراغ سلول های میوکارد ماهیچه های قلب می رویم،  برای آن ها هم همین اتفاق می‌افتد. گلبول های سفید به آنها نیز حمله می کنند و این افراد دچار اتومیوکاردیوپاتی (نوعی بیماری ماهیچه ای قلب) می شوند. خود من مریضی دیدم که یک دختر ۱۸ ساله است اما قلبش مانند یک فرد ۹۰ ساله شده است. آنقدر کاردیوپاتی شدیدی گرفت که مجبور به پیوند قلب شد!!!

یا مثلاً مسئله سقط جنین: ببینید در بعضی از قسمت های بدن جذب این واکسن ها بیشتر است. یکی از جاها جفت بدن است. جفتی که جنین را نگه میدارد. بنابراین مسئله سقط جنین نیز پیش می آید.

اما اینجا موافقین این نوع واکسن ها می گویند که درصد این موارد کم است. مثلاً یک در 500 هزار است که ممکن است قلبش اینطوری شود. یا یک در هر 100 هزار است که ممکن است فرد دچار فلج بل شود. یا یک در میلیون است که فرد ممکن است فلج گلین باره بگیرد یعنی از گردن به پایین فلج شود. اما حقیقت این است که ما داریم دموگرافی بیمار را تغییر میدهیم یعنی سن و موقعیت بیمار را. شما نگاه کنید آن دختر ۱۸ ساله که گفتم دچار نارسایی قلبی و نیاز به پیوند قلب شد و سپس بدنش قلب دریافتی را پس زد و فوت کرد، این فرد در تعریف خود CDC چون لاغر بود و بیماری دیگری نداشت احتمال مرگش در اثر کرونا صفر بود!!!  یا مثلا فردی که فلج گلین باره می گیرد و جوان است، اگر دچار کووید می شد نه فلج می شد و نه می مرد! در حالیکه درصد مرگ و میر اعلام شده {برای کرونا} در خانم های ۱۵ تا ۵۰ سال 0.008 درصد است که وقتی دوتا صفر در این درصد می خورد، خود CDC می گوید این را صفر حساب کنید!

حالا تازه اینها مسئله اصلی نیستند، مسئله اصلی و حیاتی در رابطه با مرگ و میر در آینده است!!

باید به آمارهای ارائه شده توجه کنیم. ببینید دکتر رابرت ملون کسی است که mRNA را اختراع کرد. او دیگر رقیق‌ترین و کمترین آمار را داده است. خیلی از پزشکان دیگر می گویند که تا سه سال دیگر اکثر بیمارانی که این واکسن‌ها را زده اند می میرند!!! حالا ما این آمارهای زیاد را می گذاریم کنار. چون از لحاظ علمی هم آن‌ها نمی‌توانند این آمارها را ثابت کنند. اما دکتر ملون از لحاظ علمی این آمار خودش را نشان داده است. ببینید بیمار با جذب mRNA در تمام سلول های بدن از قلب گرفته تا پری سیت های رگ ها، از اسپرم و تخمدان تا قرنیه و... کاری که می کند این است که همه این سلول ها را دارد به گلبول‌های سفید معرفی میکند که آنها را به عنوان یک مهاجم و جسم خارجی بشناسند. یعنی تمام انواع سلولهای خود انسان را !!!  حالا دکتر ملون وقتی می گوید که ۲۰ درصد بیمارانی که این واکسن‌ها را زده اند تا سه سال دیگر بیماری های خود ایمنی می گیرند، چیزی خارج از تصور ما نگفته است!!!

یعنی این آمار برای متخصصان روماتولوژی و ایمنی شناسی  و هرکسی که میداند این شبه واکسن ها چطور عمل میکنند کاملا قابل فهم است و بیماریهای خود ایمنی مانند روماتیسم، لوپوس، دفع پیوندها و... همگی محتمل اند. مثلاً خود ما یک مریض داشتیم که ۶ سال پیش پیوند قرنیه برای قوز قرنیه شد. در پیوند قرنیه هر سال که بگذرد خطر دفع پیوند کمتر می‌شود. در سال اول که پر خطرترین سال است این خطر فقط ۵ درصد بود، این بیمار ۶ سال قرنیه اش شفاف شفاف بود، واکسن فایزر زد یک هفته بعد ما دیدیم دفع پیوند قرنیه‌ای شد که من در عمرم ندیده بودم !!! تمام اتاق قدامی چشم پر از گلبول سفید بود چرا؟ mRNA  واکسن داخل سلول های پیوندی رفت و گلبول های سفید به آن بافت پیوندی حمله کردند و آنجا را نابودش کردند!

ببینید جواب یکی از پزشکانی که به شدت معتقد به فایزر بود و من ازش پرسیدم این فایزر چطور ایمنی ایجاد می کند، این بود که شرکت فایزر این را بهتر از من و شما می داند! این یعنی تقلید کورکورانه.

 

 

پس به طور کلی چه واکسنی خوب است؟ دو تا واکسن الان هست که غیر ژنی هستند و همان واکسن‌های مرسوم که تاکنون استفاده می شده اند هستند، یکی واکسن سینوفارم چین که ویروس کشته شده است، یکی هم واکسن برکت ایران.

 

اما واکسن نباید اجباری باشد. ببینید این قضیه مثل یک واکسن آنفولانزا است، این ویروس ها مخزن حیوانی دارند. ویروسی که مخزن حیوانی دارد را نمی توانید ریشه کن کنید. آبله که ریشه کن شد به خاطر این بود که مخزن حیوانی نداشت. مثلاً گربه می تواند کروناویروس بگیرد. اتفاقا در واکسن هایی که مخزن حیوانی وجود دارد تزریق زیاد واکسن می تواند منجر به وجود آمدن گونه های جدید و خطرناک تر ویروس شود. الان حدود ۲۰ درصد متخصصان ایمنی شناس آمریکا اعتقاد دارند که نوع دلتا به علت تزریق واکسیناسیون زیاد ایجاد شد. دیدید که درست بعد از اینکه واکسیناسیون انجام شد دلتا آمد. زیرا ویروس ها به صورت خدادادی دچار جهش می شوند. خب حالا دارند دوز یادآور (بوستر) سوم واکسن را شروع میکنند، ببینید در تاریخ فقط واکسن آنفولانزا بوده که سالی یک بار دوز یاد آور می خواست. حتی تزریقات مکرر واکسن های کودکان نیز به عنوان دوز یادآور محسوب نمی شود بلکه دوز تشدید کننده است. دوز یادآور این است که شما آن دو دوز قبلی را زده اید اما دیگر اثر ندارد و باید دوز جدید را بزنید. خب چرا به این زودی باید دوز یادآور بزنیم؟؟  حالا بعدا کرونا نوع امگا می آید دوباره باید دوز یادآور چهارم را بزنید. تا کجا میخواهید بروید؟؟!

 

یک اشتباه دیگر این است که آنها می گویند کسانی که واکسن نزده اند برای خودشان و دیگران خطرآفرین هستند، در حالی که به طور قطعی ثابت شده است که دقیقا برعکس است، یعنی کسانی که واکسن زده اند برای کسانی که واکسن نزده اند خطرناکند!!! زیرا افراد واکسن زده تا ۳۲ روز ویروس را از خودشان منتشر و پراکنده می کنند. الان وزیر بهداری آمریکا اعلام کرد که افرادی که واکسن زده اند خصوصا واکسن مدرنا و فایزر، اینها باید تا 30 روز مراقب باشند که به کسانی که واکسن نزده اند از پدربزرگ‌ها و بچه ها و... ویروس را منتقل نکنند.

این یک واقعیت است که واکسن نزده ها فقط برای خودشان خطر وجود دارد. اینکه یک عده می‌گویند کسانی که واکسن نزده اند برای دیگران خطرناک هستند من نمیدانم از کدام کتاب علمی در آورده اند!!!

 

با این توضیحات همان طور که مشخص است می بینیم که رهبر انقلاب تصمیم درست را در رابطه با واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی گرفتند چرا که انگلیس و آمریکا هیچگاه به فکر منافع ما نیستند. آنها فقط به فکر ضربه زدن به ما هستند.

 

به نظر من سهم اصلی در کنترل ویروس را  افزایش بهداشت فردی و شستن دست ها دارد و ماسک و قرنطینه سهم کمتری در این رابطه دارد. مطالعه های زیادی در آمریکا و اروپا انجام شده که قرنطینه کردن افراد ضررش از فایده اش بیشتر بوده یعنی خیلی از افرادی که شغل شان را از دست دادند و در قرنطینه دچار خودکشی شده‌اند اینها از کووید نمی مردند. بنابراین بر سر این مسئله که آیا قرنطینه واقعاً نیاز است بحث وجود دارد. هر کس که بگوید حتماً باید قرنطینه کنید و یا بگوید به هیچ وجه نباید قرنطینه کنید هر دو حرف درست نیست. ببینید الان سوئد قرنطینه نکرد ماسک هم نزد اما مرگ و میرش بالاتر از کشورهای اطرافش نیست بلکه همه ی آنها ایمنی گله ای گرفتند چون همین طور ویروس بینشان چرخید. همینطور سه‌تا ایالت در آمریکا ماسک و قرنطینه اجباری نبود (داکوتای جنوبی، تگزاس و فلوریدا) و نشان داده شد که این سه ایالت هیچ مرگ و میر بالاتری نسبت به بقیه نداشتند.

 

البته کارخانه های سازنده واکسن و دارو کلی پول خرج می‌کنند که به محض اینکه یک نفری در آن ایالت‌ها واکسن نزده و دچار مرگ و بیماری شده آنقدر بزرگش کنند که دیگران را فریب دهند. در حالی که وقتی ما فردی را که دچار عوارض واکسن شده به آنها گزارش می کنیم آنها قبول نمی کنند. مثلا دخترخاله ام واکسن ژنتیکی زد و تقریبا تمام ماهیچه های چشمش فلج شد و دارد کورتون دوز بالا می‌گیرد! و هنوز خوب نشده. ما این را برای سازنده واکسن فرستادیم اما می نویسد که ما مطمئن نیستیم که این از عوارض واکسن باشد و ممکن بود بدون واکسن هم همینطوری بشود!

در حالیکه در مقابل، کسی را که سکته قلبی کرده، قند هم دارد، ۱۸۰ کیلو هم وزن دارد به بیمارستان می‌آورند اما چون کوویدش مثبت شده اینجا اگر یک پزشک بگوید که این فرد از کووید نمرده بلکه به خاطر سکته قلبی فوت کرده، قبول نمی کردند و همه اینها را جزو آمار کرونا می نوشتند! بنابراین یک خطای شدید در زیاد کردن آمار فوتی های کرونا وجود دارد و در مقابل هم یک خطای شدید در کم کردن آمار عوارض واکسن وجود دارد و این یک واقعیت است که اکثر پزشکان آمریکا و اروپا قبول دارند.

 

واکسن ها در اینکه کمی مرگ و میر و علائم را پایین بیاورند موثر بوده اند اما به هیچ وجه در جلوگیری از سرایت و انتقال بیماری اصلاً و ابدا موثر نبوده اند و هرکس که بگوید واکسن بزنیم تا جلوی سرایت را بگیریم یا نمی داند چه می گوید یا مقالات علمی را نخوانده. واکسن نه تنها جلوی سرایت را نمی گیرد بلکه همان طور که گفته شد سرایت را بیشتر می‌کند!

 

در رابطه با واکسن های برکت و سینوفارم باید گفت که این ها واکسن های عادی و مرسوم هستند و دیگر خطر بیماریهای خود ایمنی و مرگ و میرها و عوارض ناشی از آن در سه سال آینده را ندارند، اما تمام عوارض معمولی واکسن های عادی را دارند. ببینید هر واکسنی داخلش ده ها ماده اضافی وجود دارد  مثلاً ماده هایی برای حفظ واکسن ها و ماده هایی برای این که گلبول های سفید را بیشتر تحریک کنند تا بیایند علیه این ویروسهای واکسن پادتن بسازند. حالا خود این مواد مضرات دیگری دارند. یعنی حتی این واکسن های عادی نیز ممکن است عوارضی مانند فلج یا شوک آنافیلاکسی برای برخی افراد داشته باشند. بنابراین عوارض آنی در ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت اول در این واکسن های معمولی با واکسنهای ژنی، زیاد تفاوتی ندارد، اما ما داریم راجع به عوارض بعدی، طولانی مدت و سه سال دیگر این واکسن های ژنتیکی صحبت می کنیم، راجع به عقیم شدن مردان و زنان، سقط جنین بالا، بیماریهای خود ایمنی و..... اینها دیگر چیزهایی هستند که از لحاظ علمی کسی نمی تواند آنها را انکار کند.

 

ببینید شرکت مدرنا آمد گفت این پزشکانی که می گویند این واکسن باعث خواهد شد که تمام سلول های بدن مورد حمله خود ایمنی قرار بگیرند، اشتباه می گویند و ما برآورد کردیم که فقط ۱۰ میلیون سلول از تریلیون ها سلول بدن واکسن را جذب میکنند.

اما نگفته‌اند که کدام سلول ها؟ ببینید اگر فقط ۵ درصد از هر نوع سلول بدن آن را جذب کنند، از تخمک، اسپرم، پریسیت، سلول کلیه، اندوتلیوم، قرنیه و... خب علیه آن ها پادتن درست میشود، بیماری های خود ایمنی ایجاد میشود. درضمن پزشکان آمریکا گفتند که شما چطوری به این عدد ۱۰ میلیون سلول رسیده‌اید؟ آن ها هیچ سند علمی برایش  ارائه نکرده‌اند.

 

 

 مطالب مرتبط:

 

            

راهکار پیشگیری و درمان کرونا از دیدگاه طب سنتی/ دکتر حسن اکبری

? ترس از کرونا چه بلایی می تواند بر سر شما می آورد؟ / ویدیو حامد رئیسی

معجزه بخور جوش شیرین برای پیشگیری و درمان کرونا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی