جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۶ ق.ظ

نقد فیلم نیروی دلتا/ برنامه چشم بندان

  • ۸۱۳

بسم الله الرحمن الرحیم

 


برنامه ی چشم بندان ویژه برنامه ای است که به تازگی از شبکه ی نمایش پخش می شد و در آن به نقد فیلم های ضد ایرانی و ضد اسلامی هالیوود و غرب می پرداخت.
در این قسمت ، چشم بندان با حضور آقای سعید مستغاثی به نقد فیلم نیروی دلتا (Delta Force) پرداخته است این فیلم در جهت حمایت از صهیونیست ها و برای مظلوم نمایی آن ها و اسلام هراسی و نشان دادن چهره ای زشت از مسلمانان انقلابی ساخته شده است.

شما می توانید با کیفیت خوب آن را در سایت زیر ببینید.

 


 

این فیلم در سال 1986 در دوران ریگان توسط کارگردان اسرائیلی ساخته شده است. به عقیه کارشناسان این فیلم بسیار سطحی ، شعاری و ضعیف است.

در این فیلم چند تروریست لبنانی به اصطلاح مسلمان دست به هواپیماربایی زده و به شدت خصوصا با یهودیان بدرفتاری می کنند. فیلم با نشان دادن این صحنه های کلیشه ای سعی در تروریست نشان دادن مسلمانان انقلابی و مظلوم نمایی برای صهیونیست ها دارد.

در مکان گروگان گیران به کرات عکس های حضرت امام خمینی (ره) دیده می شود و در قسمتی از فیلم اعلام می شود که آیت الله خمینی(ره) موافقت کرده که گروگان ها را به ایران بیاورید!!!

در آخر هم منجی های آمریکایی با همکاری نیروهای اسرائیلی با رگبار بازی های سطحی و فانتزی همه مسلمانان را کشته و گروگان ها را آزاد می کنند! و آن ها را به خوشی و خوبی به سرزمین های اشغالی می برند!


برای دیدن فیلم و دانلود آن کلیک کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی