جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۰۳ ق.ظ

می‌ترسند از اینکه علی‌اصغر(ع) جهانی شود+تصاویر

  • ۸۶۸
 
«ایاکم و العالمیة علی الاصغر»
می‌ترسند از اینکه علی‌اصغر(ع) جهانی شود+تصاویر

شیرخوارگان حسینی با سربندهای «یا صاحب‌الزمان» می‌آیند و مادران آن‌ها را نذر قیام جهانی حضرت صاحب(عج) می‌کنند، به این امید که در رکاب منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله(عج) حاضر شوند.

ashura
 
 

خبرگزاری فارس، آزاده لرستانی: بارها در دعای ندبه خوانده‌ایم «أینَ الطالِبُ بِدَمِ المَقتولِ بِکَربَلا»، کجاست آن عزیزی که پس از ظهورش خون شهید مظلوم کربلا را از دشمنان باز پس خواهد گرفت و می‌دانیم که حضرت ولیعصر(عج) هنگام ظهور بین رکن و مقام براى مردم خطبه می‌خوانند و و در مهم‏ترین قسمت خطبه به صورت مکرر با نهایت اندوه و تأثر شهادت مظلومانه امام حسین(ع) را مورد اشاره قرار می‌دهند و می‌فرمایند: «...ألا یا أهل العالم إن جدّی الحسین قتلوه عطشان...»، اى مردم جهان! منم امام قائم. منم شمشیر انتقام الهى که همه ستمگران را به سزاى اعمالشان خواهم رساند و حق مظلومان را از آن‌ها پس خواهم گرفت. اى اهل عالم! جدم حسین بن على(ع) را تشنه به شهادت رساندند و بدن مبارک او را عریان در روى خاک‌ها رها کردند. دشمنان از روى کینه توزى جدم حسین(ع) را ناجوانمردانه کشتند... و در حقیقت نوید انتقام خون به ناحق ریخته امام حسین(ع) را به جهانیان خبر مى‌‏دهند.

 

مشخص است که هنگام ظهور همه جهانیان امام حسین(ع) را می‌شناسند و می‌دانند که سید و سالار شهیدان برای چه قیام کردند و چرا به شهادت رسیده‌اند،‌ این گونه می‌توان گفت که همایش شیرخوارگان حسینی در حالی امسال سیزدهمین گردهمایی خود را با حضور شیرخوارگان و مادران برگزار می‌‌کند، دنبال این است تا در ذهن و زبان تمامی انسان‌ها نسبت به هویت وجودی عاشورا با محوریت شهید شیرخوار کربلا ایجاد سؤال کند.

 

از آنجایی که حضرت علی اصغر(ع) طفل شیرخواره‌ای که نقشی در نبرد نداشت و ناجوانمردانه مورد هجوم دشمن قرار گرفت،‌ این سؤال را در ذهن آزادمردان جهان ایجاد می‌کند که چرا این حادثه دردناک رقم خورد و شاید همین سؤال جرقه‌ای باشد در فراگیر کردن نهضت عاشورا در سراسر کره خاکی.

 

با اینکه همایش شیرخوراگان حسینی تنها یک مجلس روضه و یک سوگواری است و امید می‌رود محفلی برای تریبت سربازان امام زمان(عج) باشد، اما این همایش به مذاق دشمنان اسلام خوش نیامده است و منجر به واکنش‌هایی شده است،‌ به طور مثال در کشور انگلیس با برگزاری سلسله همایش‌های هفت گانه‌ای بیانیه‌ای با عنوان: «عاشورائیان مانع احیا و بقای اندیشه‌های ما خواهند شد» صادر کرد، یا دانشگاه سُربن فرانسه این روند را تاب نیاورده و به صدور بیانیه‌ای با عنوان «بشتابید که علیرغم اهداف ما، الگوی سازنده نسل‌های متمادی در حال معرفی معرفی و شکل‌گیری است» مبادرت کرده است.

 

در آمریکا نیز شیطان‌پرست‌ها تجمعات مختلف برای محکوم کردن همایش شیرخوارگان برگزار کردند و رسانه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در روزنامه‌های خود به واکنش‌های منفی روی آورده‌اند،‌ ایتالیا در این رابطه خواستار واکنش سریع و عجولانه کلیسای رم شد و دانشگاه لایدن هلند هم کرسی علی‌اصغر شناسی (به منظور مبارزه با گسترش فرهنگ عاشورایی) تأسیس کرد، همچنین سه دادگاه بین‌المللی از جمله دادگاه لاهه بیانیه‌ای با عنوان «مراسم شیرخوارگان، رنجش عواطف جامعه اروپایی را به دنبال دارد» را منتشر کرد و وهابیون آل‌سعود هم اقدام به برگزاری کنفرانس «تحریف تاریخ عاشورا» در دانشگاه محمد بن صعود کردند و عنوان داشتنند: «ایاکم و العالمیة علی الاصغر»؛ بترسید از اینکه علی اصغر جهانی شود!

 

شیرخوارگان حسینی با سربند «یا صاحب‌الزمان» در این همایش معنوی حضور دارند و مادرانشان آن‌ها را نذر قیام جهانی حضرت صاحب(عج) می‌کنند و ان‌شاءالله که در رکاب منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله ارواحناه فداه حاضر می‌شوند.

 

آنچه در ادامه می‌آید تنها گوشه‌ای از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در جهان است:

 

 

ashura

 

Imam Husain

ashura

ashura

ashura

ashura

ashura

Imam Husain

 

ashura

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی