جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹ ق.ظ

برخی مسئولان زحمت همدردی با مسلمانان کشمیر را هم به خود نمی‌دهند

  • ۷۲۵

فاطمی در گفت‌وگو با فارس:

برخی مسئولان زحمت همدردی با مسلمانان کشمیر را هم به خود نمی‌دهند

حقوق بشر آمریکایی

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برخی مسئولان حتی به خودشان زحمت ابراز همدردی با مسلمانان کشمیر را نمی‌دهند و این مصداق بارز عدول و انحراف از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

سیدعلیرضا فاطمی عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در روزهای گذشته شهادت برادران مجاهدمان در کشمیر ما را بسیار غمگین کرد، جوانانی که از نسل ما بودند ولی پا را بسیار فراتر نهاده و از سربازان واقعی مکتب روح‌الله شده بودند و از آنجایی که آتش حق‌طلبی با شهادت خاموش نشده، بلکه شعله‌ورتر می‌شود؛ شهادت ایشان موج عظیمی از اعتراضات را برانگیخت.

وی افزود: در همین روزهایی که شامه خبری همگان از خبرهای کودتا و ترور و گروگانگیری پرشده است؛ حدود چهل‌وپنج نفر از مسلمانان کشمیر به شهادت رسیده‌اند، حدود 3 هزار نفر از مردم نیز در این درگیری‌ها زخمی شده‌اند و بازهم جنایت علیه مسلمانان و شیعیان هندی تحت سانسور شدید خبری قرار گرفته و صدای آنان از همیشه کم‌فروغ‌تر شده است.

 

 

فاطمی ادامه داد: تعداد بالایی از زخمی شدگان با اصابت گلوله به ناحیه سر و چشم دچار آسیب‌دیدگی جدی شده‌اند، به‌گونه‌ای که چندین نفر از مردم بینایی خود را به‌ صورت کامل از دست‌ داده‌اند و در ادامه باید گفت که بینایی و بصیرت بسیاری از مسئولان ما نیز به همین حالت دچار شده و حتی به خودشان زحمت ابراز همدردی را هم نمی‌دهند و این مصداق بارز عدول و انحراف از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: ما نباید اجازه بدهیم که این نهال سبز که حاصل ایمان و باور خمینی کبیر است با بی‌توجهی و غفلت عده‌ای خشک‌شده و جوانان و برادران ما که از ابتدا پرچم اسلام واقعی را در هندوستان برافراشته‌اند، ذره‌ای نسبت به این باورها و آرمان‌ها دلسرد شوند، کما اینکه به لطف مسئولان تا حدودی این اتفاق افتاده است.

وی افزود: این مسلمان کشی در منطقه‌ای رخ می‌دهد که حدود 7 میلیون از جمعیت آن مسلمان است. مسلمانان و بالأخص شیعیانی که در کیلومترها آن‌طرف‌تر، انقلاب اسلامی را از خود دانسته و درک و فهم و محبتشان نسبت به آرمان‌های انقلاب و خمینی کبیر و مقام معظم رهبری بسیار عمیق‌تر و بیشتر از ماست.

به گفته وی، در مقابل این حجم از جنایت دستگاه دولتی هند سکوت مسئولان و رسانه‌ها غیرقابل‌قبول است. سکوت در برابر جنایت در قبال مردمانی که آرمان‌های جهان اسلامی این انقلاب را پیاده کرده و در مقابل، هیچ‌گونه چشم‌داشتی از ما جز حمایت و همراهی مسئولان و مردم نداشته و ندارند.

فاطمی افزود: ما دانشجویان ضمن ابراز تسلیت و تبریک به‌ تمامی خانواده‌های شهدای عزیز کشمیر از مسئولین دستگاه وزارت خارجه و تمامی نهادهای مربوط و مردم کشور عزیزمان و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان خواستاریم تا چشم بر این حوادث تلخ و ناگوار نبندند و فارغ از هرگونه معادله سیاسی در مقابل این ظلم عظیم بیداری خود را حفظ کرده و صدای حمایت خود را به برادرانمان برسانند تا از غم برادران عزیزمان و ظلم حاکمان کاسته شود.

 

منبع: خبرگزاری فارس

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی