پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

پوستر های زیبا ولادت امام هادی (علیه السلام)

  • ۸۰۱

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پوسترهای زیبا  ولادت امام علی النقی الهادی (علیه السلام)


السلام علیک یا علی النقی الهادی 

ای مولای ما




naghi

 
 
 
 
 
 
نقی
 
 
 
 
 
 
 
نقی
 
 
 
 
 
 
نقی
 
 
 
 
naghi
 
 
 
 
 
 
 
naghi
 
 
 
 
 

امام نقی

 
 
 
 
تصاویر از سایت شهید آوینی  http://www.aviny.com  برداشت شده است.
 
 
 
 
 
پویش یادآوری امام علی النقی الهادی (علیه السلام)
 
ای همیشه مظلوم تاریخ جان ما به فدای شما باد 
دشمنان بدانند اگر بارگاه تو را تخریب کردند اگر به نام تو توهین کردند اما هرگز نخواهند توانست کمترین ضربه ای به ساحت مقدست بزنند و به یاری حق به زودی نور تو جهان شمول خواهد شد و همه ی انسان ها از دریای معارف تو بهره مند خواهند شد 

توهین در همیشه ی تاریخ کار بی خردان بوده است ؛ کسانی که هیچ استدلال و منطقی در مقابل حق ندارند راهی جز توهین و تمسخر ندارند؛ اما نمی دانند که این  توهین ها به لطف خداوند جز به گسترش بیشتر دین حق منجر نشده است.
 
زمانی که نام مبارک حضرت را با واژه های هادی یا امام هادی جستجو می کنیم تصاویر و تصویرنوشته های بسیار زیبایی که برای آن حضرت طراحی کرده اند؛ به نمایش در می آید؛ 
 
اما در این بین اتفاق ناگواری هم افتاده است:
 

به علت استفاده ی کمتر سایت ها و وبلاگ ها از واژه ی نقی برای انتشار این پوسترها ، دشمنان از این فرصت سو استفاده کرده و عملی خبیثانه و پلید به انجام رسانده اند.

طی جسارت هایی که به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام صورت گرفته است؛

 

زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام هایی مانند naghi ، امام نقی ، imam naghi در جست و جوگر گوگل جستجو می کنیم  تصاویر بسیار نامناسبی ظاهر می شود ؛ ( به طوری که به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود که آن را جستجو کنید چراکه تصاویر مبتذلی در آن بین وجود دارد)

مشخص است که دشمنان به صورت هدفمند و پیوسته در حال پخش این تصاویر در اینترنت هستند ؛ 

این درحالی است که سایت ها و وبلاگ های مذهبی فقط در مناسبت های ویژه مانند ولادت و شهادت آن بزرگوار به نشر پوسترهای مناسب می پردازند و آن ها هم اکثرا با عبارت امام هادی منتشر می شوند.

اکنون همه ی ما می توانیم با چندین راه 
به پویش یادآوری امام علی النقی (علیه السلام) کمک کنیم: 
 


1)بزرگوارانی که وبلاگ ندارند می توانند در صورت برخورد با پوستر های زیبای امام هادی در جستجوگرها با کلیک بر روی این تصاویر  یا رفتن به صفحات وبلاگ هایی که پوسترهای مذهبی درون آن ها است به پر بازدید شدن این تصاویر و قرار گرفتن آن ها در نتایج اول جستجوگرها کمک شایانی کنند.

2)نکته ی بسیار مهم: در صورت مشاهده ی تصاویر توهین آمیز به هیچ وجه بر روی این تصاویر کلیک نکنید! تا این عکس ها به مراتب پایین تر جستجو به علت بازدید کمتر سقوط کنند 

3)دوستانی که فعالیت وبلاگی دارند می توانند پوسترهایی زیبا از امام نقی علیه السلام و یا تصاویری مذهبی که حتی بدون ارتباط با حضرت امام هادی (ع) باشد را با برچسب های زیر در وبلاگشان قرار دهند:

نقی ,  naghi , امام نقی , imam naghi , امام نقی (ع)  ، emam naghi  ، کاریکاتور امام نقی و  ...
 
4)عزیزان توجه داشته باشید حتما علاوه بر اینکه برای خود مطلب این برچسب ها را تعیین می کنید برای خود تصویر هم برچسب بگذارید چراکه برچسب تصاویر برای نتایج جستجوهای گوگل به کار می رود بنابراین با کلیک بر روی قسمت درج تصویر ، یکی از این برچسب ها را به عنوان متن جایگزین برای آن عکس تعیین کنید.


ان شا الله خداوند به برکت محمد و آل محمد یاریگر ما در این راه باشد.
 
 

 

 

 
 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی