پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۷ ق.ظ

واکسن بزنیم یا نه؟ راهکار طب سنتی چیست؟ گفتگو با دکتر اکبری

  • ۵۶۹

 

 

 

یا من اسمه دواء و ذکره شِفاء...

 

 

واکسن بزنیم یا نه؟

راهکار طب سنتی چیست؟

 

در گفتگو با


دکتر حسن اکبری


متخصص آسیب شناسی سلولی

و متخصص طب سنتی ایرانی
استاد دانشگاه شهید بهشتی

 

 

 

در صورت مشکل در مشاهده این ویدیو اینجا را کلیک کنید....

 

متن گفتگو با دکتر اکبری:

 

«اول اینکه ریشه واکسن طب سنتی است. اولین بار حکمای طب سنتی مانند رازی و... حدود هزار سال پیش می آمدند با سوزن روی آبله در فرد مبتلا می زدند و سپس روی فرد غیرمبتلا مایه کوبی می‌کردند و آن فرد دیگر آبله نمی گرفت. بنابراین اصل واکسن که مورد قبول است. منتها چیزی که در مورد کرونا الان در دنیا هست، واکسنی سوال‌برانگیز است. این کشورهای چپاولگر می توانند از واکسن به عنوان یک سلاح زیستی استفاده کنند.

 

مثلا رؤسایی مانند بیل گیتس به شدت اعتقاد دارند که جمعیت زمین باید کم شود. این کشورها نیز در طول تاریخ جنایت گری خود را اثبات کرده اند. بنابراین خصوصا واکسن هایی که در آمریکا {مانند مدرنا و فایزر} و انگلیس {مانند آسترازنکا} و اینجور کشور های متجاوز و استعمارگر ساخته شده اند می تواند برای ما بسیار مشکوک و آسیب زننده باشد. همانطور که رهبری نیز در ابتدا به درستی در این باره هشدار دادند. چرا که آمریکا و انگلیس نه فقط با ما دشمن باشند بلکه با بشریت دشمن اند، البته با ما صد برابر بیشتر دشمن اند. پس چرا ما باید به چیزی که نمی دانیم ماهیتش چیست اعتماد کنیم.

 

برای مثال در واکسن های ژنی mRNA {مانند مدرنا و فایزر آمریکایی} می توانند یک پروتئین را در بدن فعال کنند که مثلاً چند سال دیگر فرد دچار سرطان کبد می شود؛ یا باعث مشکلات متعدد ناباروری و نازایی شود و یا باعث اختلالات و ناهنجاری در نوزادان و کودکان نسل بعد بشود.

می دانید چرا این ها انسان های بسیار خطرناکی هستند؟ زیرا به خدا که اعتقادی ندارند و آدمی که به خدا و آخرت اعتقادی نداشته باشد هر جنایتی می تواند انجام دهد و از طرف دیگر وجدان و انسانیت نیز ندارند. این ها می‌گویند دنیا ظرفیت این همه آدم را ندارد بزنیم نابود کنیم. پس چرا بعضی از مردم ما باید این قدر ساده لوحانه آن ها را باور کنند؟! ما می بینیم که بعضی از ایرانی‌های عزیزمان رفتند خارج و واکسن فایزر زدند خب من متاسفم برایشان!

 

حالا اگر هم می خواهید واکسن بزنید اولا صبر کنید ببینید عوارضش چگونه میشود؟ فوتی ها چطور میشود؟ چراکه گزارش های شنیده شده در رابطه با مشکلات متعدد و فوت پس از تزریق واکسن وجود دارد. حتی واکسن های تولید داخل هم امتحان خودش را کامل پس نداده است. از طرفی تناقضات متعددی در رابطه با واکسن ها وجود دارد. الان مثلا واکسن سینوفارم چین با این همه ارز و هزینه ای که خرجش می شود می گویند اثرش بین ۶۵ تا ۸۵ درصد است یعنی ۱۵ تا ۳۵ درصد اثر ندارد و از طرف دیگر می گویند اثرش دوماه است، یعنی هر دو ماه مدام بزنیم، بعد مثلا می گویند تا 10 سال دیگه هم لازم هست بزنیم! صندوق ذخیره ارزی ما این همه هزینه را چقدر تحمل میکند؟! خب چرا ما نمی آییم کمی به طب سنتی بها بدهیم. درحالیکه ساده تر، کم هزینه تر و با اثربخشی عالی است. مگر من و خیلی های دیگر که این همه بیمار کرونایی می بینیم کرونا گرفتیم؟

 

تغذیه مردم درست نیست و از طرف دیگر شیوه ای که در بیمارستان ها استفاده می شود اشتباه است. ببینید حتی به دانشجوی پزشکی در همان ابتدا آموزش می دهند که در فردی که بیماری ویروسی دارد شما اگر کورتون بدهید ویروس شعله ور میشود. مثلاً اگر چشمش تبخال ویروسی زده‌ است و شما قطره کورتون بریزید خب چشمش کور میشود! آخر شما چطور و با چه جرئتی به بیمار ویروسی این همه کورتون میزنید که بعد بشود قارچ سیاه. یا مثلا آمدند رمدسیور دادند {که الان تازه می گویند هیچ اثری ندارد!}. کسی تعریف میکرد که من ۳۰۰ میلیون برای پدرم هزینه کردم رمدسیور زدیم آخر هم مرد. رفتیم جنازه را بگیریم گفت ۶۰ میلیون بریز تا تحویل بدهیم. آخر این درست است؟ این چه مدیریت بهداشت و درمانی است؟ کمی به طب سنتی میدان بدهید باور کنید که قضیه را جمع می‌کنیم.... »

 

 

 

برای مشاهده ی بخشی از راهکار های مورد نظر آقای دکتر اکبری در جهت پیشگیری و درمان کرونا بر روی پیوند زیر کلیک کنید...

 

    

راهکار پیشگیری و درمان کرونا از دیدگاه طب سنتی/ دکتر حسن اکبری

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

  

بسیار بسیار مهم/ همه چیز در رابطه با واکسن ها چه واکسن هایی فوق العاده خطرناکه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

    

معجزه بخور جوش شیرین برای پیشگیری و درمان کرونا

 

 

 

 

 


 

شاد باشید و سلامت 🌹 heart 🌹....

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی